02
Φεβ
09

Μια καταγγελία για την Forthnet…

Ακολουθεί η προσωπική μου περιπέτεια με την Forthnet… μια ιστορία αρκετή για να πείσει όσους την διαβάσουν να μην συνεργαστείτε με την Forthnet, και όσοι είσαστε ήδη συνδρομητές να αλλάξετε γρήγορα!

Μια φορά και έναν καιρό (πριν από 4 μήνες ) επέλεξα να αφήσω τα πάγια του ΟΤΕ, και να συνεργαστώ με την Forthnet. Δελεάστηκα από το πακέτο της συγκεκριμένης εταιρείας το οποίο προσέφερε δωρεάν κλήσεις προς ΟΛΑ τα σταθερά δίκτυα 40 χωρών, μεταξύ αυτών και το Ηνωμένο Βασίλειο. Το ανωτέρω πακέτο υπηρεσιών διαφημίζεται κατά κόρον σε ηλεκτρονικά και έντυπα μαζικής ενημέρωσης καθώς και στο διαδίκτυο, χωρίς ΟΥΔΕΜΙΑ περαιτέρω διευκρίνιση στο θέμα των χρεώσεων.  Μάλιστα στις διαφημίσεις της εταιρείας, τονιζόταν ότι δεν υπήρχαν «κρυφές χρεώσεις» σε αντίθεση με τις αντίστοιχες υπηρεσίες που προσέφεραν κάποιοι ανταγωνιστές.

Όμως, χριστουγεννιάτικα έλαβα έναν λογαριασμό, όπου είχα χρεωθεί μερικές εκατοντάδες Ευρώ για διεθνής κλήσεις που είχα πραγματοποιήσει προς σταθερά δίκτυα στην Αγγλία! Αφού απόρησα και επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών της Forthnet (13831), εκπρόσωπος της εταιρείας με ενημέρωσε ότι ο συγκεκριμένος αριθμός ήταν «ειδικός αριθμός» και για αυτό τον λόγο χρεωνόταν διαφορετικά. Τονίζω ότι ο συγκεκριμένος αριθμός δεν ήταν ούτε hotline, ούτε τσόντα, ούτε βρετανικό οροσκόπιο, ούτε Fish n’Chips delivery, άλλα σταθερό τηλέφωνο που ανήκει σε εκπαιδευτικό ίδρυμα!  Που να ήξερα οτι η Forthnet δεν παρείχε δωρεάν κλήσεις προς τον ως άνω αριθμό!  Αν το γνώριζα δεν θα πραγματοποιούσα κλήσεις μέσω της Forthnet ξέροντας ότι θα πληρώνω 400 Ευρώ το δίμηνο άλλα θα προτιμούσα την χρήση πολύ οικονομικότερων δικτύων όπως είναι το Skype.

Αναρωτιέται κανείς γιατί οι υπάλληλοι της εταιρίας κατά τη διαδικασία της αιτήσεως σύνδεσης δεν έδειξαν την ίδια προθυμία να ενημερώσουν εμένα και τους λοιπούς πελάτες σχετικά με το θέμα αυτό, όταν μάλιστα είναι γνωστό ότι ένας μεγάλος αριθμός ελλήνων συνδρομητών αναζητά οικονομικά πακέτα  για κλήσεις προς  φοιτητές  (ήτοι σε πανεπιστημιακές εγκαταστάσεις) στην Αγγλία.

Απέστειλα επιστολή προς τη Forthnet ζητώντας να αφαιρεθούν  όλες οι χρεώσεις που πραγματοποίησα προς το συγκεκριμένο αριθμό αφού η Forthnet όχι μόνο δε φρόντισε να καταστήσει σαφές προς τους πελάτες της ότι οι συγκεκριμένες κλήσεις θα χρεωθούν διαφορετικά αλλά αντιθέτως τους διαβεβαίωνε ότι ΟΛΕΣ οι κλήσεις προς σταθερά τηλέφωνα στο εξωτερικό είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει κάποια γραπτή απάντηση σχετικά με το αίτημα μου, πάρα μόνο ένα τηλεφώνημα από υπάλληλο της εταιρείας, η οποία με αλαζονικό υφάκι μου είπε λίγο πολύ «ας πρόσεχες»! Ήταν υποχρέωση μου να αναζητήσω τον τιμοκατάλογο της εταιρείας, ο οποίος είναι διαθέσιμος μόνο στο διαδίκτυο, και όπου με πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ ψιλά γράμματα (μιλάμε για τεσσάρι font) στο κάτω μέρος της σελίδας αναγράφονται κάποιες εξαιρέσεις! ΑΦΟΥ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΟΛΑ ΤΖΑΜΠΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΩ ΤΟΝ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟ;;;  HELLO?

Για να είμαι εγώ εντάξει εξόφλησα όλες τις λοιπές οφειλές (πάγια κλπ…) μου προς την εταιρεία. Αυτό βέβαια δεν τους απέτρεψε να μου διακόψουν την δυνατότητα πραγματοποίησης εξερχομένων κλήσεων καθώς και την παροχή πρόσβασης στο διαδίκτυο (και αναγκάζομαι να μπλογκάρω από τη δουλειά). Επίσης προειδοποιούν ότι θα προβούν  σε οριστική διακοπή της σύνδεσης μου! (oh my god! τα θα κάνω μετά;)

Δυστυχώς για την Forthnet, δεν γνωρίζουν ότι είμαι διάσημος για τις καταγγελίες μου. Άλλωστε αρκετοί τεμπέληδες ταχυδρόμοι έχουν υποστεί τις καταγγελίες μου στην ΕΕΤΤ, με αποτέλεσμα κάποιοι από αυτούς να σήμερα να αναγκάζονται να εργάζονται έως και πέντε ημέρες την εβδομάδα!

Έτσι αποφάσισα και έστειλα μια αναλυτική επιστολή προς την ΕΕΤΤ, και του Υπουργείο Ανάπτυξης όπου καταγγέλλω την Forthnet για τις παραπλανητικές διαφημίσεις της.

Θα σας κρατήσω ενήμερους….

About these ads

51 Responses to “Μια καταγγελία για την Forthnet…”


  1. Φεβρουαρίου 3, 2009 στις 8:37 μμ

    Φίλε μαζί σου! Ακόμη επι την ευκαιρία να προειδοποιήσω τους πάντες οτι η Forthnet χρησιμοποιεί και μια άλλη πονηρή τακτική. Συνέβη σε εμενα και σε άλλους 2 φίλους μου. Ξαφνικά μου κόψανε την προσβαση στο internet γιατι δεν είχα ξοφλησει εναν λογαριασμό πριν 13(!!!) μήνες. Συνήθως κρατάω 2-3 τελευταίες αποδείξεις αλλά οχι δεν εχω αρχείο που να υπερβαίνει τον χρόνο… Δυστυχώς εαν δεν έχεις την απόδειξη σου λένε οτι πρέπει να πληρώσεις όπως καί πλήρωσα και έγω και το φιλαρακί μου. Ο 3ος της παρέας που χρωστούσε ενα πάγιο πριν 1.5 χρονο(!!!) για καλή του τύχη επειδή πλήρωνε μεσο εταιρικό λογαριασμό όπου καταγράφονται οι κινήσεις μπορεσε και το απέδειξε. “Συγνώμη λάθος απο το συστημά μας θα έγινε” και την γλίτωσε. Φυσικά σε κανέναν απο τους 3 δεν έγινε καποιο ενημερωτικό τηλέφωνημα σχετικά με τον συγκεκριμένο λογαριασμό σε κοντινό χρονικό διάστημα απο την λήξη του συγκεκριμένου λογαριασμού αλλά έπρεπε να πληρώσει ενας χρόνος και παραπάνω… Βέβαια χαριστικά επειδή διαπίστωσαν οτι είμαι καλός πελάτης και πληρώνω πάντα στην ώρα μου (με εξαιρεση κατα περιέρργο λόγο εκεινον τον λογαριασμο)μου το συνδέσανε μέχρι να μου έρθει νεος λογαριασμός και ξοφλήσω το παλιο χρέος…

  2. 3 panosantoniou
    Φεβρουαρίου 4, 2009 στις 11:19 πμ

    Άκη και λίγα λές για την forthnet. Αν και χρονια συνδρομητης, μεταφερθηκα στον ΟΤΕ (που δεν ηθελα)…..

  3. 4 Ανώνυμος
    Φεβρουαρίου 7, 2009 στις 7:03 μμ

    Παιδιά για ενημέρωση να ρωτάτε στα κατα τόπους καταστήματα της Forthnet. Γίνεται προσπάθεια ώστε να λύνονται τα προβλήματα το συντομότερο δυνατό.

  4. 5 greeknetizen
    Φεβρουαρίου 9, 2009 στις 9:44 πμ

    @Ανώνυμε
    εγώ δεν είχα ποτέ σκοπό να ανεβάζω καταγγελίες στο μπλογκ. Έχω λάβει τον λογαριασμό από τις αρχές του Ιανουαριου, και ενα μηνα τωρα προσπαθω να λυσω το πρόβλημα χωρις να εμπλακουν άλλοι. Απευθύνθηκα στη forthnet πρώτα τηλεφωνικά και μετά με μια σοβαρη αναλυτική τεκμηριωμένη επιστολή που συντάχθηκε από δικηγόρο. Η Forthnet όμως ήταν αδιάλλακτη. Δεν είχαν καν την αξιοπρέπεια να στειλουν γραπτη απάντηση στην επιστολή μου!
    Οι άνθρωποι είναι ερασιτέχνες στα θεματα διαχείρησης πελατών. Δεν σκέφτονται ότι με την σταση τους χάνουν εμενα οριστικά από πελάτη, και μαζι με μένα αλλους 10 που θα επιρρεάζω. Οι απώλειες από τα μελλοντικά κέρδη είναι πολλαπλάσια από το 400 ευρώ που διεκδικούν από μενα.

  5. 6 ADSL-ATHENS
    Απριλίου 4, 2009 στις 2:50 πμ

    Που να δείτε τι γίνεται στην HOL ή στην Tellas!!! Η HOL έχει περάσει την FORTHnet σε άθλια εξυπηρέτηση,ping στους game servers & πάνω απ’όλα έχει απίστευτα κακή ποιότητα τηλεφωνίας, κάτι που δεν χωράει αμφισβήτηση! Όσο για την Tellas , ήμουν συνδρομητής & ενώ πλέον έχω άλλο πάροχο μου στέλνει ακόμα λογαριασμούς έπειτα από 1 χρόνο που έχω φύγει!!! ΕΛΕΟΣ! Δεν είναι λοιπόν μόνο η FORTHnet αλλά όλοι οι ενναλακτικοί πάροχοι (HOL & Tellas από προσωπική & κακή εμπειρία) κάνουν κατά καιρούς τις π@π@ριές τους!

  6. 7 ανώνυμος
    Μαρτίου 27, 2011 στις 11:32 πμ

    Μην αφήνουμε απέξω και τον ΟΤΕ που με αθέμιτα μέσα μπλοκάρει συνέχεια τους εναλλακτκούς. Από έκει ξεκινάει το κακό. Αν ο ΟΤΕ λειτουργούσε ως υπηρεσία, σωστά, τότε τα προβλήματα και για τους αλλους θα ήταν λιγότερα.
    Και για να λέμε του στραβού το δίκιο, δεν λέει πουθενά η 4νετ δωρεάν ΟΟΟΛΕΣ οι κλήσεις προς τους 40 διεθνής προορισμούς. Λέει “Δωρεάν κλείσεις προς 40 διεθνής προορισμούς”. Και πάντα είσαι υποχρεωμένος να διαβάζεις τι υπογράφεις.

    • 8 ΕΛΕΝΑ
      Μαρτίου 8, 2013 στις 3:32 μμ

      εδω και 2 μξνες δεν εχουμε τηλεφωνο αλλα πληρωνουμε κανονικα!ειχανε στειλει στην αρχη εναν τεχνικο και μασ ειπε οτι ειχανε πεσει πανω στη γραμμη μας αλλεσ 4γραμμεσ και οτι ευθυνεται ο ΟΤΕ και οτι θα τον ενημερωνανε για να φτιαχτει το τηλ -δεν εγινε τιποτα.Μπορουσαμε να παρουμε ‘η να μασ παρουν αλλα δεν ακουγες ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ απ τα παρασιτα,ακουγες αλλους να μιλανε,χτυπαγε το τηλ απ το πρωι ως το βραδυ στο ασχετο απο αλλες γραμμεσ και τετοια.Με τη μεγαλη βροχη το τηλ κοπηκε τελειως!τους ενημερωσαμε και παλι μας ειπαν οτι φταιει ο ΟΤΕ κι αυτοι δεν εχουν καμια ευθυνη!!δεν ξερω αν λενε αληθεια,αλλα να πληρωσω για ενα τηλεφωνο κι ενα δικτυο που δεν εχω….δεν ειναι δικαιο.

      • 9 Dritan
        Οκτωβρίου 17, 2013 στις 7:08 μμ

        kai ego mia apo ta idia,,mia evdomada xoris tilefono,,kai tin idia istoria,,akoyga aloys na milane kai na min mporo na sindeto me tin eksypiretisi pelaton,,ksodeepsa 20 euro se kartes gia to kinito ,pas kai toys miliso,,ala tipota,,me ena kainoyrio sistima se exoyn kai perimenis sto akousriko san ilithios kai perimenis,pote tha soy apantisoun (1 fora) mesos oros anamoneis 18 lepta,kai perimeontas,paei to proto 10 euro.kapaki me to pou klino afou exoun preasei arketa lepta,perno apo to alo kinito gjia na miliso,,(2 fora) mesos oros anamonis,pano apo 15 lepta,,exoyn valei ekei ti malakia kai milaei,,kai esi malaka kosme plirone toys,kai telika vrika lisi pernontas enan filo moy kai tou zitisa na tous parei apo to stathero toy,kai na tous enimerosei gia ti vlavei pou eixa,,to mono pou moou ftiaksane mesa se mia ora itan mono to internet,,to tilefono,itan nekro gia mia evdomada,,,kai roto loipon,,,auti tin evdomada pou ego den eixa tilefono sto spiti mou,,i Forthnet,,tha tin aferesei apo to logariasmo mou,,giati gia ta 20 euro pou ego ksodepsa gia na miliso mazi tous,den nomizo oti tha toys niaksei kai poli….telos plironoyme ypiresies pou den exoume,,kai den einai katholou sinepeis stous pelates toys

  7. 10 Αγνωστος
    Μαΐου 6, 2011 στις 9:23 πμ

    Καλημέρα παιδιά!
    Τελικα ΟΤΕ και πάλι ΟΤΕ, οπως κ να’χει το πράγμα…Ημουν κι εγω ενας απο τους πολλους που πέρασα τα μαρτύρια της ζωής μου με αυτες τις δήθεν εταιρίες-παρόχους. Αθλια εως μηδενική εξυπηρέτηση, χρόνια αναμονή (ειδικα με τη HOL…απαπα….ούτε στον εχθρό μου) και επίλυση προβλήματος μηδενική. Φίλε “ανώνυμε” συμφωνώ μαζί σου οτι όλα ξεκινάνε απο κάπου, αλλα τουλάχιστον με τον ΟΤΕ δεν είχαμε ποτε τετοια προβλήματα (& απο τεχνική υποστήριξη τουλάχιστον, οι άνθρωποι είναι παντα διαθέσιμοι & πολυ ευγενικοί, τουλάχιστον οσες φορές χρειάστηκε να επικοινωνήσω για κάτι).
    Σας ευχαριστω που με διαβάσατε.

    • 11 makis
      Νοεμβρίου 22, 2012 στις 3:04 μμ

      Σοβαρολογείς; εγώ όταν είχα πρόβλημα με την conn-x, έπαιρνα σχεδόν κάθε μέρα τηλέφωνο, για να έρθει ένας τεχνικός να διορθώσει το πρόβλημά μου, και ήρθε μετά από 1,5 μήνα, για να μου πει ότι το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω φιλτράκια στις πρίζες. Του λέω, και τότε πώς όταν παίρνω τηλ στις βλάβες μου λένε ότι όντως υπάρχει πρόβλημα; και πώς έπιανα κανονικά τόσους μήνες χωρίς φιλτράκια; τι σχέσει έχει αυτό; και μου λέει απλά, βάλε φολτράκια και αν δε διορθωθεί ξαναπάρε τηλ, και έφυγε σε 5′, χωρίς καν να δει το router, το pc μου, κάτι. Και όταν πήγα να κάνω τα παράπονά μου, με ήρεμο τρόπο φυσικά, στο κατάστημα άνω τούμπας, μου είπαν με ειρωνικό υφάκι, εγώ τι μπορώ να σου κάνω; υπάλληλος είμαι. Κι όταν πήγα στην περαία θεσσαλονίκης να κάνω διακοπή, δε με ρώτησαν καν το λόγο.

  8. 12 mpampis
    Ιουνίου 3, 2011 στις 4:20 μμ

    Εγώ με τον ΟΤΕ είχα παθει το συγκεκριμένο με τους λογαριασμούς. Αφού διέκοψα και πήγα στη forthnet που να πω την αλήθεια είμαι πολύ ευχαριστημένος, ο ΟΤΕ θυμήθηκε να μου στείλει λογαριασμούς ότι χρώσταγα πριν 1 χρόνο. Και καλά είμαι εγώ υποχρεωμένος να κρατάω όλες τις αποδείξεις?

  9. 13 Ανώνυμος
    Ιανουαρίου 5, 2012 στις 12:39 μμ

    Και εγώ με καταγγελία της fothnet, είναι 3 φορά που χωρίς την σύναψη κάποιου συμβολαίου, και μάλιστά μετά από προφορική απόρριψη της προσφοράς τους μου κόβουν την σύνδεση ΟΤΕ και αυθαίρετα μου βάζουν την δική τους (fothnet) και μάλιστα στέλνωντας και λογαριασμό σύνδεσης με χαρτιά χωρίς υπογραφή αλλά με σταυρούς αντί υπογραφής. Το θέμα είναι ότι δεν μπορείς να βρείς μετά την άκρη. Στα τηλέφωνα δεν απαντάνε, αν δεν πληρώσεις σου κόβουν το τηλέφωνο κλπ. Πότε επιτέλους θα εφαρμοστεί κάποιος νόμος και θα τους σταματήσουν????????
    Αν κάποιος έχει εμπειρία να μου γράψει τι α κάνω.
    ΠΟΤΕ fothnet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ιουλίου 2, 2012 στις 11:42 πμ

      η Αλήθεια είναι οτι η forthnet έχει χαμηλές υπηρεσίες

      • 15 Ανώνυμος
        Μαρτίου 25, 2014 στις 9:17 μμ

        Αυτό είναι δική σου άποψη φίλε. Χαμηλές υπηρεσίες μπορεί να είναι σε σένα για κάποιο συγκεκριμένο λόγο. Πιθανόν στη περιοχή που μένεις να υπάρχει πρόβλημα. Εγώ δεν έχω πρόβλημα, έχω πολύ καλύτερες υπηρεσίες από τα ζώα (δημόσιοι υπάλληλοι) της ΟΤΕ. Πολύ καλύτερο ίντερνετ, χωρίς διακοπές, και Νόβα άμα λάχει. ΠΟΤΕ ξανά τους αγενέστατους υπαλλήλους της ΟΤΕ, που είναι πραγματικά γαϊδούρια όπως προείπε και ένας φίλος. Άντε γειά δημόσιο. Ά! Και για να μη μασάτε κουτόχορτο όσοι πέσατε θύματα της άθλιας συμπεριφοράς τους, μου ανανέωσαν τη σύνδεση μόνοι τους αυτόματα στον ΟΤΕ (ζώα) χωρίς την υπογραφή μου, γι’αυτό και με έχασαν από πελάτη τους, εμένα και άλλες 7 οικογένειες συγγενών μου που μαζικά πήγαμε στην forthnet. Όλοι ευχαριστημένοι είμαστε έως τώρα για αρκετούς μήνες…

  10. 16 Ανώνυμος
    Ιουνίου 6, 2012 στις 12:05 μμ

    Εμάς που μας ήρθε από τη forthnet 400 ευρώ λογαριασμός με τον ισχυρισμό ότι επί ένα μήνα παίρναμε σε γραμμές 9011 δύο και τρεις φορές την ημέρα τι πρέπει να κάνουμε;;; Η απάντηση του υπαλλήλου ήταν ότι ο υπολογιστής δεν κάνει ποτέ λάθος.

  11. 17 Ανώνυμος
    Ιουνίου 8, 2012 στις 9:28 πμ

    Δε ψάχνεσαι πρώτα μήπως όντως έπαιρνε και δε το ξέρεις; Οι άνθρωποι στο support έχουν ακούσει άπειρες ιστορίες τέτοιου είδους. Εφόσον μπορεί να σου πει και τα νούμερα που πήρες, κι εγώ νομίζω ότι δε φταίει η Forthnet.

  12. 19 Ανώνυμος
    Σεπτεμβρίου 8, 2012 στις 2:59 μμ

    Είμαι πελάτης της Forthnet εδώ και μερικά χρόνια. Το πάγιο μου είναι 40 ευρό το μήνα και δεν έχω καθυστερήσει ποτέ την πληρωμή του αλλά ούτε και έχω δημιουργήσει ποτέ θέμα σχετικά με τις υπηρεσίες τους. Για λόγο άγνωστο, ο τελευταίος λογαριασμός μου ήρθε με κλήσεις σε διάφορες χώρες που ούτε εγώ αλλά ούτε και κάποιο μέλος της οικογένειάς μου έκανε. Απευθύνθηκα στο τοπικό κατάστημα Forthnet όπου η εξυπηρέτηση ήταν τυπική και απρόσωπη. Έστειλαν email στα κεντρικά και η απάντηση που έλαβα 10 μέρες μετά, γιατί δεν με πήρε κανείς τηλέφωνο να με ενημερώσει ότι υπάρχει απάντηση όπως μου είπε ο υπάλληλος ότι θα κάνει, ήταν ότι πρέπει να πληρώσω το ποσό γιατί τις κλήσεις τις έκανα εγώ! Απίστευτο!!!
    Έτσι μεταχειρίζονται έναν πιστό πελάτη χρονών; Είναι δυνατό να έκανα κλήσεις σε 10 άσχετες χώρες; Για ποιο λόγο; Εγώ έχω μόνο γνωστούς και συγγενείς στις ΗΠΑ, τον Καναδά και τη Γερμανία και πληρώνω για πάγιο πρόγραμμα ώστε να μπορώ να τους τηλεφωνώ όποτε θέλω και όσο συχνά θέλω!
    Λυπάμαι πολύ για την αντιμετώπιση αυτή και ακόμα πιο πολύ καθώς εργάζομαι στο ερευνητικό ίδρυμα που έφτιαξε τη Forthnet… Πραγματικά λυπάμαι!
    Από την επόμενη Δευτέρα λοιπόν θα αρχίσω ενέργειες μεταφοράς του τηλεφώνου μου σε άλλο πάροχο! Χάσανε όμως άλλον ένα πελάτη και συνάμα την πίστη και το σεβασμό που είχε προς αυτούς…

  13. 20 Ανώνυμος
    Σεπτεμβρίου 30, 2012 στις 9:00 μμ

    ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΩ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗΣ ΣΤΗ FORTHNET. ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΒΟΛΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΝΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΤΩΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΧΡΩΣΤΑΩ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ Η ΟΦΕΙΛΗ. ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΕΚΑΝΑΝ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΦΡΑΓΗ ΣΤΙΣ ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΟΨΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ. ΤΩΡΑ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ, ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ Η ΚΑΜΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ, ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ!!

  14. 21 Evangelos
    Οκτωβρίου 8, 2012 στις 8:02 πμ

    Ολες ίδιες είναι και αλήτικα συμπεριφέρονται

  15. 22 makis
    Νοεμβρίου 22, 2012 στις 3:25 μμ

    Είναι ελεϊνό να κόβουν τη σύνδεση κάποιου πελάτη επειδή δε ξόφλησε ένα χρέος. Μπορεί να έγινε κακή κατανόηση του πελάτη, ή να χάθηκε ο λογαριασμός, οτιδήποτε, ή να έχει οικονομικό πρόβλημα και να το ξοφλήσει άμεσα, οι καιρολι είναι δύσκολοι. Άλλωστε θες δε θες, τους λογαριασμούς τους ξοφλάς, υπάρχουν και δικαστήρια, τα λεφτά δε τα χάνουν. Εμένα μου έχουν κόψει αρκετές φορές για ανεξόφλητα χρέη, ακόμα και για 4 ευρώ. Αν ήταν φιλικοί και αξιοπρεπείς προς τους πελάτες τους θα μπορούσαν να στείλουν το υπόλοιπο στον επόμενο λογαριασμό, κι αν πάλι δεν ξοφληθεί να ενημερώσουν τηλεφωνικά. Και τα ίδια λεφτά θα έπαιρναν από κάθε πελάτη, και θα είχαν τριπλάσιους γιατί και θα έμενα μετά τη λήξη του συμβολαίου, και θα έλεγα τα καλύτερα σε 10 φίλους μου που ψάχνονται για μια αξιόπιστη και φιλική εταιρία.

  16. 23 Ανώνυμος
    Νοεμβρίου 23, 2012 στις 2:01 μμ

    Ειμαι συνδρομήτρια της forthnet εδω και 9 χρονια. Φετος αναγκάστηκα να μετακομίσω σε νέα διεύθυνση.1 τετραγωνο μακρια στην ιδια πολη ( Αλεξανδρούπολη ).Ρώτησα στο τοπικό κατάστημα για μεταφορά της γραμμής και μου είπαν οτι θα κοστίσει 52,00 ευρω. Αποφάσισα να μην το κανω μεταφορά και ρώτησα αν μπορούσα να διακόψω το συμβόλαιο μου το οποιο φυσικά ηταν ετήσιο ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟ και ανανεωνόταν εδω και 6 χρονια ανελλιπως κατα έτος. Ρώτησα αν η διακοπή θα μου κοστίσει κάτι και μου είπαν ΟΧΙ. Αφού μετακόμισα μου ηρθε στην παλιά διευθυνση μου ενας λογ/σμός με ανανεωση του ετήσιου προπληρωμένου συμβολαίου . Επικοινώνησα με την εταιρεία τους ειπα οτι ειχα κανει διακοπη και οτι προς το παρόν δεν ενδιαφερομουν για ανανεωση συμβολαίου..με ευχαριστησαν για την συνεργασία μας δεν μου ειπαν οτι χρωστούσα κάτι ή οτι αν γινόταν διακοπή θα πλήρωνα κάτι και ολα καλα. Πριν 2 μερες με πήραν τηλεφωνο απο μια εισπρακτική εταιρεία και μου ειπαν οτι χρωστούσα στην FORTHNET ένα ποσό 38,00 ευρώ, τους ρωτησα απο που προκύπτει διοτι το συμβόλαιο μου ηταν εξοφλημενο και ειχα διακόψει ήδη συνεργασία μαζι τους…δεν γνωριζαν και μου ειπαν να επικοινωνήσω με την εταιρεία. Επικοινωνησα με την εταιρεία και μου ειπαν οτι προκύπτει απο το πρόστιμο που πληρώνω λόγω της διακοπης του συμβολαίου που εκανα. ‘Οταν τους ρώτησα για ποιο πρόστιμο μιλάνε την στιγμή που ειχα ρωτησει στο τοπικο καταστημα της fortnet και μου ειπαν οτι δεν υπαρχει χρέωση διακοπής εμμέσως πλην σαφως μου ειπαν ας προσεχα…αυτη ειναι η χρεωση και θα πρεπει να την εξοφλησω…επειδη παντα ημουν ενταξει στις υποχρεώσεις μου θα προβώ σε εξόφληση αλλα δεν υπαρχει περίπτωση ποτε ξανα να γινω συνδρομητής της συγκεκριμένης εταιρείας , κανεις απο την οικογενεια μου οι τους γνωστούς δεν προκειται να ανανεωσουν συμβολαιο στην συγκεκριμενη εταιρεια. Θεωρώ οτι ειναι απαράδεκτη η συμπεριφορά τους…οφείλουν να διαλέγουν τους συνεργάτες τους και να ενημερώνουν τους πελάτες τους…

  17. 25 Δ.Γ.
    Νοεμβρίου 30, 2012 στις 11:18 πμ

    Μαλλον εγω ειμαι απο τους τυχερους γιατι 3 χρονια τωρα εχω αφησει και nova και forthnet απληρωτα για μηνες και οχι μονο δεν μου τα κοψανε αλλα ουτε καν που με ενοχλησαν…

  18. 26 pentafronimou kwnstantina
    Ιανουαρίου 19, 2013 στις 8:18 μμ

    poses wres prepei na perimenw sto 13831 gia na dhllwsw blabh ?????????????????/

  19. 27 que
    Ιανουαρίου 21, 2013 στις 8:31 μμ

    ούτε 3 λεπτά δεν περίμενα εγώ για να πάρω κάποιες πληροφορίες για το λογαριασμό μου. πολύ εξυπηρετικοί!

  20. 28 Ανώνυμος
    Απριλίου 15, 2013 στις 1:31 μμ

    Και εγώ μαζί σας ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ FORTHNEΤ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καινούργοι πελάτες εμείς μας ενεργοποίησαν τον λογαριασμό παρασκευή και δεν ειχαμε τηλέφωνο όλο το σαββατοκύριακο!! Δηλώσαμε βλάβη και μας λένε θα το δρομολογίσουμε για να έρθει τεχνικός!!!! ΟΚ περιμένεις τον τεχνικό δεν μπορείς να κάνεις και τίποτα άλλο!!!! Έρχεται ο τεχνικός σήμερα δευτέρα το πρωί και τι σου λέει? Ότι έχει κάνει λάθος ο υπάλληλος του ΟΤΕ και έχει καταχωρήσει τον αριθμό σου σε άλλο διαμέρισμα και ότι δεν μπορεί να το φτιάξει!!! “Δυστυχώς θα μείνετε χωρίς τηλέφωνο δυο μέρες ακόμα” Αυτό είπε ο τεχνικός…. Τηλεφωνώ στο 13831 και περιμένω πάνω από δέκα λεπτά για συνδεθώ για να ξεκινήσουν οι υπάλληλοι να πέζουν την κολλοκυθιά. Οχι δεν μπορουμε να κανουμε κατι εμεις να σας συνδεσουμε με το εμπορικο τμημα και απο το εμπορικο τμημα ενα λεπτο να σας συνδέσουμε με τεχνικό γιατι εμεις δεν μπορουμε να κανουμε κατι………. Τελικά μίλησα με μία αγενέστατη απο το εμπορικό τμημα για να μου πεί οτι τις λέω και ψέματα ότι ζητησα εγω να συνδεθώ με το εμπορικό τμημα όπου με συνδεσανε μετα απο δευτερη κλήση που τους έκανα. Τους λέω δεν μπορώ να μείνω χωρίς τηλέφωνο και internet αλλες δυο μέρες γιατι αυτή είναι η δουλειά μου και τα χρειάζομαι, αλλά αυτό δεν τους ήταν αρκετό για με εξυπηρετήσουν!!!!!!!!!!!!!! Οπότε αφού δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο περιμένω τώρα να μου διορθώσουν τη βλάβη και μόλις το κάνουν δεν πρόκειται να κάτσω στη FORTHNET… Ας κόψουν το λαιμό τους και φυσικά να μην περιμένουν να δουν ούτε ένα ευρω!!!!!! και φυσικά αν ξέρει κανένας που κάνουμε αναφορά προσωπικου της FORTHNET παρακαλώ πολύ να με ενημερώσει. ΟΠΟΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ FORTHNET ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ΗΣΥΧΟ!!!!!!!!!!!!!

    • 29 anna
      Απριλίου 15, 2013 στις 2:13 μμ

      θελει προσοχη αν κοψεις την συνδεση
      δεν σε ενημερωνουν και μετα σε χρεωνουν με 70,00 ευρω…εγω ενω ειχα συμβολαιο λογω μετακομισης τους ειπα οτι δεν ηθελα να κανω μεταφορα στο νεο σπιτι που πηγαινα και διεκοψα την συνδεση ποιο νωρις χαριζοντας τους και 1,5 μηνα προπληρωμενο παγιο…τους ρωτησα αν αυτο εχει καποιο κοστος εκτος της απωλειας του παγιου και μου ειπαν οχι.το ιδιο μου ειπαν τηλεφωνικα το ιδιο και στο τοπικο καταστημα..αυτα τον σεπτεμβριο…
      τον ιανουαριο του 2013 με πηρε τηλεφωνο μια τυπισσα και με προσβλητικο τροπο μου ειπε οτι τους χρωσταω 37,00 ευρω απο τον συψηφισμο που εγινε μεταξυ των παγιων και του τελους 70,00 ευρω διακοπης…
      της ειπα εκπληκτη οτι δεν μου ειχε πει καποιος για τελος και μου ειπε οτι αναφερεται στο site τους και επρεπε να εχω ενημερωθει και δεν ειναι υποχρεωμενη να με ενημερωσουν….
      της ειπα οτι δεν ειχα λαβει ουτε καν ειδοποιητηριο χαρτι για την οφειλη..
      φυσικα μου εστειλε κατοπιν της συνομιλιας το χαρτι…και τον φεβρουαριο με πηρε και η δικηγορος τους για να μου πει οτι αν δεν εξοφλησω θα κινηθουν νομικα εναντιον μου
      εξοφλησα την οφειλη μου αλλα δεν προκειται ποτε μα ποτε ξανα να την εχω ως παροχο …
      επι 9 χρονια ειχα fortnet παρολα τα προβληματα που αντιμετωπιζα λογω κακου δικτυου στην πολη μου….
      αλλα ξανα δεν υπαρχει περιπτωση …
      για αυτο προσοχη οταν ειναι να σπασεις το συμβολαιο ή την συνδεση σου …

      • 30 Ανώνυμος
        Απριλίου 15, 2013 στις 4:26 μμ

        Με ποιο δικαίωμα θα με χρεώσουν? Εδώ δεν μου εχουν δώσει συμβόλαιο ακόμα!!! Και αυτό που λές ότι αναφέρετε στη σελίδα τους που το είδαν και το είπαν γιατί εγώ έψαξα και δεν βρήκα κάτι!!!

  21. 31 Ανώνυμος
    Μαΐου 24, 2013 στις 10:11 μμ

    μακριά απο αυτή την εταιρία πολλύ κακοι εξυπηρέτηση, και όταν θες να φύγεις απο αυτην την εταιρία σου κάνουν τη ζωή κόλαση σου έρχονται λογαριασμοί ενώ σου εχουν κάνει φραγή και δεν έχεις ούτε ιντερνετ ούτε τηλ , γιατί να πληρώσω απο τη στιγμί που μου έχουν κάνει φραγή δεν κατάλαβα σε εκμεταλεύονται συνέχεια άθλοιοι και δεν μπορείς να βγάλεις άκροι ποτέ , εχουν οι γονείς μου , εγώ , στην επιχείρηση , θα φύγουμε όλοι και όποτε το θυμάμαι θα τους δυσφιμό κάνουν πολλύ κακό στον εαυτό τους με την μη σωστή ενημέρωση , βέβαια φταίω και εγω που δεν διαβάζω τα ψηλά γράματα 70 ευρό για να φύγεις άκου εκεί όταν ήρθαν για να μιλήσουμε δεν το ανέφεραν , όπως η περισσότεροι αλλά θα σας πρότεινα ποτέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε να μην την επιλέξετε , έχουν χαμηλές τιμές , αλλά αν προσπαθήσεις να φύγεις για κάποιο λόγο απο την εταιρία τους σε μαδάνε σου έρχοντε λογαριασμοι μακριά απο τη forthnet makriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  22. 32 Remalosofos
    Ιουνίου 12, 2013 στις 4:58 μμ

    Εγώ ρε παιδιά τι να πω?Λογαριασμός της Forthnet δεν έφτασε ποτέ στο σπίτι πάντα το μάθαινα όταν έμπαινε φραγή.Το γύρισα λοιπόν σε e-bill και πάλι τίποτα μου ερχόταν μήνυμα μόνο για φραγή.Εφυγα το Πάσχα να πάω στην οικογένεια μου όπως κάθε φοιτητής,όταν γύρισα τηλέφωνο κομμένο και Internet επίσης μετά μια βδομάδα μου διακόπτουν τη σύνδεση.Οπότε λέω άστους και ξαναγύρισα ΟΤΕ και τώρα με παίρνουν τηλέφωνο να τους πληρώσω 198 ευρώ,άκουσε τι λένε ρε.Και μάλιστα με πήραν τηλέφωνο 3 μήνες μετά τη διακοπή.Τι να κάνω ρε παιδιά δεν έχω να πληρώσω.

  23. 33 ar
    Ιουλίου 15, 2013 στις 1:50 μμ

    Απαράδεκτη εταιρεία. Περιμένεις με τις ώρες στο τηλ. κέντρο για να σε κάνουν μπαλάκι απ τον ένα στον άλλο και τελικά να σου το κλείσουν. Εδώ και 2 βδομάδες έκανα αίτηση μεταφοράς κι ακομη δεν μπορουν να βρουν τη δ/νση και κατηγορουν τον ΟΤΕ. ΣΤΟ ΤΟΠΙΚΌ ΚΑΤΆΣΤΗΜΑ ΕΊΝΑΙ ΆΣΧΕΤΟΙ.

  24. 34 Ανώνυμος
    Αυγούστου 22, 2013 στις 4:51 μμ

    Μερικοί από εσάς που κάνουν τα παράπονα είχαν αφήσει απλήρωτη την forthnet γιατί έτσι ήθελαν όχι μόνο έπρεπε να σας απειλήσουν τηλεφωνικά έπρεπέ να έχετε σοβαρές ποινικές διώξεις, μην πω φυλακή.

  25. 37 Ανώνυμος
    Σεπτεμβρίου 22, 2013 στις 11:50 πμ

    Απαράδεκτη η Forthen,δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να υπάρχει περισσότερο απατεώνων απο την Εταιρεία Forthnet.Μιλάμε οι άνθρωποι είναι ότι χειρότερο υπάρχει εκεί μέσα.Είμαι συνδρομητής 7 χρόνια,άψογες όλες οι συναλλαγές μου.Πριν 4 μήνες μου έκανε η Υπάλληλος διπλή χρέωση λογαριασμού και απο τότε προσπαθώ να το διορθώσω.Δεν μπορέιτε να αντιληφθείτε τι έχω τραβήξει μέχρι σήμερα.Παιδιά μακρία απο forthnet,είναι απατεώνες.

  26. 38 matildaki22
    Οκτωβρίου 1, 2013 στις 1:36 μμ

    πωπω αν ειναι δυνατον μολις σημερα μου καναν συνδεση στη forthnet με το ζορι παιδια ενω εκανα αιτηση διαγραφης και καταχρεωσα το σταθερο μου τσιροζοντας οτι απαιτω να γινει η διαγραφη ωστε να μην φυγω απο τον οτε ( τελειωσε η συμβαση με οτε και εκανα αιτηση στο 3play ομως μια μερα μετα ο οτε μου εκανε μια τελεια προσφορα και αποφασισα να μεινω)τους εστειλα επιστολες emails διαταξεις και αρθρα και το αποτελεσμα με γραψανε εκει που δεν πιανει μελανι. Ανεβασα πιεση 100 και τα νευρα μου δεν ειναι καλα, ειναι απαραδεκτοι.. με το ζορι συνδεση???Δεν θα το αφησω ετσι καμια γνωμη κανεις τι πρεπει να κανω?

  27. 39 theodoros konst
    Οκτωβρίου 6, 2013 στις 12:42 μμ

    Και πείτε μου παρακαλώ ενώ έχω τεχνικό πρόβλημα γραμμής και δεν μπορώ να καλέσω τι θα χρεωθω για κλήση στο 13831 της forthnet από κινητό με ενημέρωση ότι θα μεινω αναμονή 15 λεπτα και έκατσα 45 και το έκλεισα δεν μπορούσα να περιμένω άλλο πήρα ξανά στο εμπορικό τμήμα εμφανώς νευριασμένος ειπα το πρόβλημα μου δεν μπορεί να κάνει τίποτα μου είπε θα με συνδέσει άμεσα με τεχνικο αλλά βγήκε πάλι το μύνημα χρόνος αναμονής 15 λεπτα ξανα μιση ωρα αναμονη το εκλεισα στο κατάστημα forthnet μου είπαν δεν μπορούν να κάνουν κάτι είναι τεχνικό πρέπει να μιλήσω με 13831 για να έρθει τεχνικός.απλα η εταιρία δεν υπαρχει κυριολεκτικά.αντε για forth et .θα ρήξω και πιστόλια λογαριασμό και ciao

  28. 40 Angel
    Οκτωβρίου 10, 2013 στις 12:57 μμ

    Καλησπέρα…..όλες οι εταιρίες το συμφέρον τους κοιτάνε….!!Είμαι φοιτήτρια και από την αρχή των σπουδών είχα το φοιτητικό πακέτο του οτε…. Συνεχώς όμως είχα προβλήματα και με τη γραμμή και με το router και ενώ είχα απευθυνθεί αρκετές φορές στην εξυπηρέτηση πελατών, δεν με βοηθούσαν καθόλου και μάλιστα δύο φορές μου το έκλεισαν στα μούτρα το τηλέφωνο γιατί ζήτησα να έρθει κάποιος τεχνικός να δει τη γραμμή ή να αντικαταστήσω τη συσκευη….Στο πατρικό μου έχουμε forthnet με Nova και δεν είχαμε κανένα πρόβλημα αυτά τα χρόνια….και στην εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλοί! Βέβαια για όποια προβλήματα(ελάχιστα) αντιμετωπίσαμε απευθυνθήκαμε στο κατάστημα forthnet της περιοχής και όχι στο τηλεφωνικό κέντρο και έτσι μας προσφεραν άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων…….Τώρα πια έχω κάνει αίτηση για να φύγω από ΟΤΕ και να μεταφερθώ σε forthnet εδώ και 2 βδομάδες και ο ΟΤΕ για δικούς του προσωπικούς λόγους αρνείται να δώσει τη γραμμή βρίσκοντας γελοίες προφάσεις…τη μία είχα απλήρωτο λογαριασμό,(ο οποίος παρεπιπτόντως λήγει 20/10…..τον πληρώνω όμως…), την άλλη υπάρχει κάποιο πρόβλημα τεχνικό, την άλλη απεργίες…..!!!Και όλο αυτό το διάστημα να με έχουν ζαλίσει στα τηλέφωνα γιατί θέλω να φύγω από τον ΟΤΕ και να μου κάνουν καλύτερη προσφορά και όλα τα σχετικά…Άντε να δούμε……!!

  29. 41 vaggelis
    Οκτωβρίου 12, 2013 στις 6:58 μμ

    Καλησπέρα έχω βάλει και εγώ forthnet και 8 μήνες το ιντερνετ δεν δουλεύει καλά πέφτει συνέχεια δεν έχει σταθερή ταχύτητα , τους παίρνω τηλ και μου λένε ότι θα κάνουν καθαρισμό γραμμής ,τα προβλήματα συνεχίζουν τους ξαναπαίρνω τηλ μου λένε οτι μπορεί να φταίει το σπλίτερ πάω και αγοράζω καινούργιο ,τα προβλήματα συνεχίζουν τους ξαναπαίρνω τηλ και μου λένε να κάνω reset στο ρούτερ τα προβλήματα συνεχίζουν τους ξαναπαίρνω τηλ και μου λένε να κάνω κάτι ρυθμίσεις στο δίκτυο ψιλοφτιάχνουν τα προβλήματα για 3 βδομάδες και τώρα εδώ και 3 μέρες έχω πάλι πρόβλημα με το ιντερνετ πάλι πέφτει το μόνο που έχω να πώ είναι μακριά απο αύτην την εταιρία !!!!!!!! μετράω αντίστροφα να κάνω αλλαγή και να πάω στον οτε που δέν είχα ποτέ πρόβλημα.

  30. 42 Ζε Ηλίας
    Νοεμβρίου 4, 2013 στις 2:12 πμ

    Μέσα Σεπτέμβρη, όταν και έκλεισα 1 χρόνο με την εταιρία Forthnet, έκανα αίτηση διακοπής συμβολαίου. Στο κατάστημα που πήγα, έκανα την αίτηση και μου είπαν ότι όλα είναι εντάξει. Μετά από μία-δύο μέρες, με πήρανε τηλέφωνο από τη Forthnet να μου κάνουν προσφορά για να μη διακόψω τη συνδρομή μου μαζί τους. Τους εξήγησα ότι έχω δεύτερη σύνδεση στη forthnet γιατί άλλαξα σπίτι και ότι δε θέλω να συνεχίσω την ίδια συνδρομή. Μου είπανε ότι όλα είναι εντάξει και η αίτηση προχωράει κανονικά.
    Σήμερα διαπιστώνω ότι όχι μόνο δε διεκόπη η σύνδεσή μου με την εταιρία, αλλά με χρέωσαν και τους επόμενους μήνες, δηλαδή Οκτώβρη και Νοέμβρη.

    Οι τύποι είναι άθλιοι. Απευθύνθηκα σε όσες υπηρεσίες μπορούσα και αύριο θα πάω και στο κατάστημα. Οι τύποι δεν παίζονται.

  31. 43 Ανώνυμος
    Νοεμβρίου 16, 2013 στις 5:03 μμ

    εγω εχω προπληρωσει το internet ολου του ετους και φυσικα internet δεν εχω.Οταν ζητησα να με αλλαξουν το ρουτερ τοτε αρχισε το ….αλλα λογια ν αγαπιομαστε η αυτο που λεμε οτι του φανει του λωλοστεφανη.

  32. 44 kostas
    Δεκεμβρίου 18, 2013 στις 6:51 πμ

    ΕΝΑ ΑΚΡΙΒΕΣ ΤΕΤΟΙΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ…ΟΜΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΛΛΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΩ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΣ……..ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΗΜΟΥΝΑ ΣΤΗΝ HELLAS ONLINE….ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΜΕ 35 ΕΥΡΩ, ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΗΤΑΗ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΡΟΣ ΧΡΕΩΣΗ…ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΜΕ ΠΕΡΝΗ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΟΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟΝΙΖΗ ΟΤΙ Η FORTHNET ΕΧΗ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ 35 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΚΙΝΗΤΑ…..ΛΕΩ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΠΟΧΩΡΟ ΑΠΟ ΤΗ ΠΑΛΙΑ ΚΑΝΩ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΛΑΚΩΝΟΜΑΙ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ? ( Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ) ΟΤΑΝ ΗΡΘΕ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΣΚΑΗ ΠΟΣΟ 156 ΕΥΡΩ…ΠΕΡΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΛΕΩ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ?? ΛΕΕΙ ΕΧΕΤΕ ΧΡΕΩΣΗΣ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΑ…ΛΕΩ ΤΙ ΛΕΤΕ?? ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ FREE ΑΣΤΙΚΑ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ….ΛΕΕΙ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ FREEE ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ..ΛΕΩ ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ , ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟ…..ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ…ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΜΙΑΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΠΙΣΤΩΣΗΣ ΜΟΝΑΔΟΝ, ΑΝ ΤΗΝ ΞΕΠΕΡΑΣΗΣ ΑΡΧΙΖΗ ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΝΟΝΙΚΑ……ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΣ, ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΜΟ, ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΙΝ 6 ΜΗΝΕΣ Ο ΡΑΔΙΩΦΟΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΚΑΙ ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΗ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ NOVA ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ FORTHET

  33. 45 Ανώνυμος
    Μαρτίου 15, 2014 στις 7:30 μμ

    εγώ παλι τοσα χρονια συνδρομητης της Forthnet δεν εχω αντιμετωπίσει καποιο προβλημα. λογικο να μου κοψουν το ιντερνετ αν αφησω ανεξοφλητους λογαριασμους, αλλωστε ποια εταιρεια το δίνει τσάμπα ?

    το e-bill μου ελυσε τα χερια, και ασε τον ταχυδρομο να πίνει τα τσιπουρα του στο καφενειο….. ξερω ανα πασα στιγμή τον δωρεαν χρονο ομιλιας μου σε κινητά ετσι ωστε να μην ξερπερναω και μου ερθει ο κουκος αηδονι…

    για εξωτερικο πριν βαλω το πακετο με τα διεθνη ενημερωθηκα απο την υπαλληλο καταστηματος της Forthnet, με κατατοπισε μια χαρα και δεν εχω απολυτως κανενα προβλημα!!!

    οσο για την αναμονη στο κεντρο εξυπηρετησης, των Φωτων ειχα τεχνικο προβλημα, και παρολο που ήταν αργια η αποκατασταση της βλαβης εγινε στο διαστημα μιας δυο ωρων!!!

    οι τεχνικοι τσακαλια!!! μέχρι και update to firmware tou router μου εδωσαν οδηγιες χωρις να δυσανασχετουν οπως σε καποιες αλλες εταιρειες…..στον ΟΤΕ ειχα εναν μηνα ακριβως για να μου συγχρονισουν το ρουτερ σε νεα γραμμη με ιντερνετ!! αν ειναι δυνατον!! στο εξοχικο παλι, ειχα συνεχεια αποσυνδεσεις, τοσα τηλεφωνα για μου το φτιαξουν(κατι που δεν εγινει ποτε) μεχρι που εβαλα και εκει Forthnet και σωθηκα!!!

    οσο για τους λογαριασμους 35 λεει στην διαφημιση, πληρωνω 35, ουτε μισο ευρω παραπανω…. στον ΟΤΕ ποτε δεν καταλαβα τι ειναι αυτα τα αναδρομικα και τα τελη και για ποιον λογο να τα πληρωνω προκαταβολικα ???

    τεσπα FORTHNET και παλι Forthnet!!! :)

    • Μαρτίου 24, 2014 στις 10:49 μμ

      και εγω εχω forthet 7 χρονια κανενα ειχα οτε τωρα εχω 3πλαυ στα 29.90 το μηνα και ειμαι πολυ ικανοποιημενος

      • 47 Kostas Greek Freak
        Μαρτίου 25, 2014 στις 9:40 μμ

        Εννοείται, κανένα πρόβλημα και εγώ στη Forthnet. Μια χαρά παιδιά, μην ακούτε. Τα περισσότερα είναι παραμύθια υπαλλήλων του ΟΤΕ (ανώνυμοι γαρ…). Και τα υπόλοιπα τζαμπατζήδες που κάνουν τη μαμακία… και μετά λένε “Κοίτα τι μου κάναν! Δεν πληρώνω.” Αν πραγματικά έχετε προβλήματα όλοι εσείς προβείτε σε καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή (Δωρεάν είναι φυντάνια!) Σε 5 λεπτά την κάνετε μέσω ίντερνετ και αν έχετε δίκιο δικαιώνεστε σε 1 μήνα το πολύ. Άντε μας τα ζαλίσατε… ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΟΤΕ ΚΟΡΟΙΔΑ!

      • Μαρτίου 26, 2014 στις 4:55 μμ

        ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ ΕΣΑΣ Ο ΟΤΕ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ Η FORTHNET!!!!!!!!!!!!!!!ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ!!!!!!!!!!ΟΠΟΤΕ ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΛΙΓΟ…ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΛΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ

  34. 49 Kostas Greek Freak
    Απριλίου 2, 2014 στις 10:12 μμ

    Πολύ όμορφα μιλάω Matildaki22. Δεν καταλαβαίνω, πρόσβαλα κανένα; Να μη σας πιάνουν κορόιδα λέμε. Όλοι θίγεστε με τρίχες αντί να κοιτάτε το συμφέρον σας, μη σας παραμυθιάζουν λέμε απλώς. Άν εσύ είσαι σούπερ στον ΟΤΕ, τέλεια! Είσαι από τους τυχερούς. Κανένα πρόβλημα λοιπόν! Και το “μας τα ζαλίσατε” πάει σε αυτούς που πραγματικά μας τα ζαλίσανε. Αφού εσύ δεν είσαι μέσα σε αυτούς δεν έχεις λόγο να θίγεσαι. Να’σαι καλά!

    • Απριλίου 3, 2014 στις 10:12 πμ

      NAI ΣΥΜΦΩΝΩ NA MHN MAΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΟΡΟΙΔΑ.ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ ΕΤΡΕΞΑ ΜΕ ΤΗΝ FORTHNET ΟΣΟ ΔΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΛΛΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΑΚΡΗ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΦΤΑΙΞΙΜΟ.ΝΑ ΤΡΕΛΕΝΕΣΑΙ ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ…ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ

  35. 51 Ανώνυμος
    Απριλίου 16, 2014 στις 3:41 μμ

    Εγω παλι μπορω να σας πω 0τι ολοι είναι για τον π,,,σο και εξηγουμαι…
    ΟΤΕ: Μου κοβει το τηλ. για ανεξοφλητο λογαριασμο που δεν είχα λάβει και μετα από ενημερωση,όπως μου είπαν… ξερετε το μηχανημα που λέει “αν έχετε εξοφλησει μπλα μπλα…” και όταν τους είπα οτι δεν μπορει να το σηκωσα εγώ αλλά μάλλον ο τριχρονος γιος μου και οτι ποτε δεν ζητησαν τον κάτοχο της γραμμης όπως κάνουν τοσες φορες για να πουλησουν… και οτι δεν θελω επανασυνδεση γιατι ζητουσαν 7 ευρω τοτε μου κάναν την επανασυνδεση δωρεαν… Το ωραίο με το ΟΤΕ, μετα που εφυγα και αφου εκδοθηκε ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ λογαριασμος για περιπου δυο χρονια μου στελναν λογαριασμο 0,50 ευρω σαν στρογγυλοποιηση του τελευταιου ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΥ λογαριασμου των 0,22 ευρω που υποτιθεται χρωστουσα…..
    FORTHNET: Μετα απο αλλαγη συμβολαιου επρεπε να μου επιστραφουν 10 ευρω τα οποια εμφανιζοταν βεβαια στον λογαριασμο αλλά οταν πηγα να πληρωσω το συστημα δεν μπορουσε να τα αφαιρεσει ο δε υπαλληλος με προσβλητικο υφος μου προτεινε να δωσει από τα δικα το γελοιο ποσο…
    WIND:Μετα από πληρωμη μεσω webbanking μου κοβουν το τηλ.,τους καλώ στην εξυπηρετηση πελατων τους εξηγω το προβλημα και μου αποκαθιστουν την συνδεση σε ερωτηση μου μαλιστα σν θελουν να στειλω το αποδεικτικο πληρωμης με e-mail απαντουν ευγενικα οτι με πιστευουν…Μια βδομαδα μετα παλι χωρις τηλ. παλι εξυπ,πελατων πάλι οτι δεν έχω πληρωσει και οτι πρεπει να στειλω το αποδεικτικο πληρωμης,το στελνω στο e-mail που μου δίνουν τους καλω και μου λενε οτι τους κωδικους για το συγκεκριμενο e-mail τους εχει η πρωινη βαρδια…Την άλλη μερα το πρωι παλι τηλ στην εξυπ.πελατων,μου λένε πως κακως έστειλα τον λογαριασμο στο συγκεκριμενο e-mail γιατι αυτο είναι του λογιστηριου που θα ανοιξει την Δευτερα το πρωι…Οταν τους ζητησα το δικο τους μου ειπαν καλυτερα να το στείλω με faaaax και βεβαια χρεωσαν τελη επανασυνδεσης στον λογαριασμο
    FORTHNET 2: Επιστροφη (ας οψονται τα πιτσιρικια και η nova)
    Μετα τη “εξαγορα” της τραπεζας Κυπρου απο την Πειραιως επρεπε να αλλάξω το αριθμο της χρεωστικής καρτας γιατι εκδοθηκε νεα και η παλια καταργηθηκε οπως και η τραπεζα
    Πρωτος λογαριασμος μετα την αλλαγη δεν χρεωθηκε στην νεα καρτα,παω στο τοπικο καταστημα μου χρεωνει την καρτα, τα χρηματα αφαιρουνται απο τον λογαρισμο στην τραπεζα ολα καλα μου λεει…
    Επομενος λογαριασμος…Ο προηγουμενος φαινεται απληρωτος και παλι δεν εισπρατεται μεσω της καρτας τηλ. στη εξυπ.πελατων ακολουθω ολες τις οδηγιες και μετα κανα τεταρτο το σηκωνει μια κυρια και μου λεει οτι καλεσα την γραμματεια και θα με παρουν αυτοι πισω σε λιγο…ακομα περιμενω…
    ΗΟL:Παρα τις επιμονες προσπαθειες μου να ζησω και αυτην την εμπειρια δεν τα έχω καταφερει γιατι δεν υπαρχουν πορτες internet στην περιοχη μου ακόμα και οταν με καλουν αυτοι για να μου πουλήσουν internet


Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s



Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: