18
Ιολ.
08

Ένα Απόγευμα με τον Πέτρο Τατούλη

Ανταποκρινόμενος χθες στο κάλεσμα του Πέτρου Τστούλη δεν ήξερα τι θα με περίμενε. Φεύγοντας όμως από τη συνάντηση (και δυστυχώς έφυγα πριν λήξει αφού πήγα στο ΟΑΚΑ να παρακολουθήσω την Εθνική Μπάσκετ) ένοιωθα ότι άξιζε τον κόπο να αφιερώσω το απόγευμα μου.

Βρεθήκαμε αρκετός κόσμος, bloggers, δημοσιογράφοι, απλοί πολίτες, ο καθένας από διαφορετικό πολιτικό background. Οι συζητήσεις και οι διαφωνίες ήταν κόσμιες και πολιτισμένες, καμία σχέση με το καθημερινό καραγκιοζιλίκι που αντικρίζουμε στα κανάλια. Ακολουθεί μια σύντομη καταγραφή των γεγονότων όπως τα είδα εγώ

Τι μου άρεσε
• Ο καθένας έπαιρνε το μικρόφωνο ελεύθερα και μιλούσε, δεν επικρατούσε το στυλάκι «να μιλήσω εγώ που είμαι και σημαντικός»
• Ο Π.Τατούλης μου έδωσε την εντύπωση ότι κάλεσε την συνάντηση με τους bloggers επειδή πραγματικά ήθελε να συζητήσει και όχι επειδή τελευταία είναι της μόδας να κάνεις δήθεν ιντερνετικές συναντήσεις με bloggers (όπως έπραξαν κάποιοι άλλοι πολιτικοί)
• Ότι ο ίδιος ο Π.Τατούλης παραδέχθηκε ότι πολλές συζητήσεις στη βουλή γίνονται για τα μάτια του κόσμου
• Αναφέρθηκε ξανά και ξανά στο σάπιο κρατικοδιαίτο σύστημα που ταλανίζει το τόπο
• Τα έβαλε με όσους ενοχοποιούν την επιχειρηματικότητα

Τι δεν μου άρεσε
• Αν και ο Π.Τατούλης αναφέρθηκε στην εφημερίδα που πουλάει 2000 φύλλα και παίρνει 4 εκ. από κρατικές διαφημίσεις δεν την κατονόμασε (Πολλοί πάντως ψιθύριζαν «Η ΧΩΡΑ είναι!»)
• Ότι πολλοί δημοσιογράφοι μάλλον βρέθηκαν για να καταγράψουν κάποια σπόντα-κριτική προς την κυβέρνηση, παρά για να παρακολουθήσουν τον εξαιρετικά ενδιαφέρον διάλογο.

Διαβάστε επίσης και τις αναφορές του Press-gr, Karahalios, και του Χ.Λουτράδη

0 Responses to “Ένα Απόγευμα με τον Πέτρο Τατούλη”



  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

